Pojdi z mano … na dopust v Dolino Soče

    • 16
      Jan

    Pojdi z mano … na dopust v Dolino Soče

    Obiskovalce naših krajev prežemajo pozitivna dopustniška čustva, ker so se uspeli za kratek čas ločiti od svojega vsakdana. Ko vladajo pozitivna čustva, je združevanje enostavno, naš vsakdan pa je zastrupljen in paradoksalno je, kdo jim pravzaprav ponuja doživetja in kakšna je trenutno naša čustvena privlačnost ponudbe in ponudnikov. Manjka nam več vodij, ki bi uporabljali čustveno inteligenco, ki dokazano kar v 85% določa tudi poslovni uspeh. Zato navkljub logičnemu odgovoru na vprašanje o združevanju da ali ne, zadeva v praksi ni otročje lahka, ampak očitno zahteva strokovno proučevanje.

     

    Na povezavi http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/dakskobler4521.pdf najdete več o Strateško-projektni organiziranosti DMO Smaragdna pot, kjer je opisan predlog smeri razvoja organizacijske strukture destinacijske menedžment organizacije, proces razvijanja strategij in proces inoviranja integralnih turističnih produktov. Funkcijske enote dopolnjujejo produktni menedžerji, med prednostmi nove organiziranosti pa izpostavljam: produktni vidik, vidik sodelovanja in doseganja sprememb ter inovacij ter promocijski vidik. V Sloveniji ima na žalost študij malo ali nič stika z realnostjo ali pa velja obratno in sem zato za nekaj časa izgubil stik z njim. Pa saj je sedaj tako ali tako vseeno, ker mnogim tudi uspešno zaključen študij ne pomaga več.

     

    BikeAlpeAdria&SOFWEB

    Da vam zgoraj opisano latovščino podam še v dveh zgodbah, ki bi morale biti razumljive tudi (večnim) otrokom. Biti večni otrok ni nujno slabo, če si zato kreativen in vsaj še malce naiven in verjameš, da so določeni ideali ali pa vsaj stremljenje k njim še možni. V letu 2013 sem sodeloval pri lansiranju dveh novih turističnih blagovnih znamk, ki odgovarjajo opisanemu konceptu organiziranosti v obliki DMO ter zahtevam emocionalnega in virusnega trženja: Soča Outdoor Festival (Soča Festival d.o.o.) http://www.soca-outdoor.com/domov/ in krovna festivalna znamka Soča Festivalley (LTO Sotočje Tolmin in Kobarid) http://www.soca-festivalley.com/. Do njih smo prišli z uporabo strategije modrih oceanov, ki jih je v trenutnem turističnem okolju mogoče proizvesti le izjemoma – krizni menedžment –  in ne strateško.  Trenutno se namreč nahajamo v rdečem oceanu polnemu krvi, verjetno ni slučaj da ravno na 100. obletnico vojaške bitke na naših tleh. Namesto da bi izbrali turistično industrijo v modrem oceanu, ki je bolj profitna kot v primeru direktnih spopadov. Mogoče pa gre samo za dobro načrtovano dveletno inscenacijo javnega dogodka v dolini jamranja ob obletnici punta in 1. sv. vojne.

    Spodobi se in pravično je, da bi že v letu 2014 desni in levi breg Soče končno nastopil kot Dolina Soče. Gre za mehak prijem, zato bi bil daljši časovni rok samo še en v vrsti izgovorov. Soča Outdoor Festival je vrgel rokavico, saj že v svoji drugi izvedbi združuje Tolmin, Kobarid, Podbrdo, Brda in Bohinj.

     

    CadrgSOF

    Nasprotno obe novi znamki simbolizirata vizijo, da postanemo najboljši v zgodbi, ki jo obiskovalcem ponujamo:  zabavno doživetje (tudi športno), posebna energija ter naravno okolje. S posluževanjem čutnega dizajna in znamko želimo sprostiti čustveno privlačnost festivalne in ostale ponudbe. S tem bomo dosegli razlikovanje tako od ostalih prireditvenih prostorov, kot tudi razlikovanje znotraj ponudbe in znamke doline Soče. Znamki bosta prispevali k prepoznavnosti festivalov in destinacije na-sploh ter združevanju in trženju ponudbe v celotni dolini. Gre za korak združevanja vseh pomembnejših dogodkov v dolini, s katerimi se želimo pridružiti pomembnim turističnim destinacijam.

     

    Fazit: Dolina bo dobila močno blagovno znamko kot tudi organizacijo, tako kot bomo uredili tudi velik potencial v obliki gorskega kolesarjenja, ki je trenutno še prepovedan sadež in se ne ozira na občinske meje. Mladi puntarji smo v top formi, leta 2013 pa smo sprožili kepo, ki se je začela kotaliti po celotni Evropi. Vprašanje je samo, kdo bo z nami ujel modri soški val. Čelado na glavo in eno zdravo Marijo …  Auf geht’s!

     

    Leave a Comment

    Required fields are marked *