Kolesarska destinacija kot produktna enota v očeh gosta

    • 03
      Apr

    Kolesarska destinacija kot produktna enota v očeh gosta

    Medtem, ko se vozim proti Dunaju na specializiran kolesarski sejem, vam s potrebne in varne distance z veseljem podam naslednje razmišljanje glede razvoja naše kolesarske destinacije – vzporednih dolin jamranja.

    Foto 2

    Dolina Soče se bo v kratkem združila pod skupno blagovno znamko, sodelovanje pa vzpostavila preko produktnih vodij, ki prihajajo iz različnih LTO-jev. Združitev slednjih v močan DMO bo potem samoumevna in naravna ter neodvisna od volilnih ciklusov. Dosedanje dimenzije razmišljanja ne veljajo več, saj značilnosti in zahteve kolesarskega turizma oz. destinacija kot produktna enota v očeh gosta zahtevajo produktno organiziranost v destinaciji. Implementacija turističnih produktov zahteva imenovanja njihovih predstavnikov in koordinatorjev ter vzpostavitev  produktnih enot na organizacijski ravni. Prednosti nove organiziranosti so v kvalitetnem produktu, sodelovanju, hitrejšemu doseganju sprememb in inovacij ter boljši promociji.

    Tako kot so podjetja prisiljena preživeti na trgu s prodajo konkurenčnih produktov ali storitev z dodano vrednostjo, enako velja za vse destinacije, ki želijo preživeti. Zanima me, kako bomo brez sodelovanja ponudili kolesarski produkt, katerega konkurenčna prednost je raznolikost na majhnem prostoru,  naša slabost pa je majhnost v glavah. 

    Kolesar v naši destinaciji v samo nekaj urah doživi fizični in metafizični prehod, zato je včasih enostavno potrebno sesti na kolo, da spremeniš način razmišljanja in postaneš uspešen turističen ponudnik.

    Gorskokolesarski gost bo s seboj v nahrbtniku prinesel spremembo mišljenja vseh vpletenih v turizem. Pozitivni kolesarski mindset bo postal prevladujoč način razmišljanja in bo prispeval k oblikovanju odličnih destinacij, ker je povezovalen. Sledi bomo puščali tudi na drugih področjih, ker jih bomo dali brezplačno na splet. Vstopili smo v dobo slovenskega turizma 2.0, ki bo tako kot splet 2.0 spremenil slovensko gorsko pokrajino, s tem ko podpira razširjeno uporabnost, izmenjavo informacij in sodelovanje ter vključuje uporabnike kot aktivne člane. Vsem tistim, ki imajo toliko za povedati na temo posoškega turizma in se nikoli ne prikažejo na akcijah odpiranja poti pred prelomno turistično sezono 2014, pa bomo zaprli usta.

    Delež  kolesarskih gostov v Posočju znaša 10%, prav tolikšen pa je tudi delež junaških upornikov v družbi in organizacijah. Z našimi prizadevanji bomo to dragoceno desetino kolesarjev kmalu podvojili. Odločevalci naj se raje izogibajo podcenjevanju kolesarjev, saj bodo brez enakovredne obravnave kmalu ostali sami, mi pa bomo z “oslabljenim” tekmovalnim mišljenjem razvili nove strategije, ki nas bodo potegnile iz trenutnega mrtvega teka. Naše rešitve bodo celovite in trajnostne, kolesarski turizem s svojimi zahtevami po večjih destinacijah, pa bo povezal sprte in vase zaprte strani.

    Kolesarji s svojimi zdravimi prizadevanji že kažemo pot iz krize, z enakovredno obravnavo kolesarjev pa bodo urejene kolesarske poti postale ekonomske poti.

    Leave a Comment

    Required fields are marked *